Whistler Pro-368Xi

Whistler Pro-368Xi

Код за поръчка: PWL-011
Споделяне във Facebook
Копиране на връзката
Официална дистрибуция
24 месеца гаранция
Безпроблемен сервиз
Радарен и лазерен детектор за Европа със защита 360°, сканиране в Ka-обхвата, 6 сегмента за откриване на лазери и защита VG-2/Spectre. 10×7,5×3 cm.
предстоящо na 4. 1.
279,90 лв
233,25 лв без ДДС
- +
Zboží připravujeme k prodeji a očekáváme jej na začátku ledna. Odešlete nezávaznou objednávku.
Ще Ви изпратим имейл веднага щом стоките са подготвени

Изпратете ми имейл при наличност на продукта

Тъй като в момента нямаме дата за доставка от доставчика, моля, задайте си опцията за получаване на имейл при наличност на продукта.

EAN: 1052303409362Номер на продукта: Pro-368Xi
3+
клиенти са закупили
100+
клиенти наскоро са се интересували от този продукт

Whistler Pro-368Xi е усъвършенствано предупредително устройство от най-новата серия Pro, което е специално разработено за европейския пазар с акцент върху максималната ефективност на откриване и свеждането до минимум на фалшивите аларми. Този радарен и лазерен детектор съчетава усъвършенствана технология с компактни размери от 10×7,5×3 см и тегло от само 320 грама, което го прави идеалното решение за дискретен монтаж във всеки автомобил. Компактността на устройството позволява гъвкаво поставяне върху арматурното табло или предното стъкло, без да ограничава гледката на водача, а модерният черен дизайн се вписва хармонично в интериора на съвременните автомобили. Устройството използва усъвършенствано теснолентово сканиране в Ka-обхвата, което е оптимизирано за европейските условия, където често се използват специфични честоти от 34,00 GHz и 34,30 GHz. Тази технология значително намалява времето за реакция при откриване, тъй като не е необходимо системата да сканира широк диапазон от честоти, а се фокусира само върху съответните теснолентови сегменти, което води до по-бързо време за предупреждение и по-надеждно откриване. Основният принцип на работа на детектора се основава на физичния доплеров ефект, използван от полицейските радари за измерване на скоростта на превозните средства.

Когато радарът изпраща електромагнитен сигнал към движещо се превозно средство, този сигнал се отразява обратно с променена честота, пропорционална на скоростта на превозното средство. Промяната в честотата е пряко пропорционална на скоростта на движещия се обект спрямо източника на сигнала, което позволява точното изчисляване на скоростта. Pro-368Xi непрекъснато следи електромагнитния спектър и идентифицира характерните модели на тези радарни сигнали, преди превозното средство да навлезе в ефективния диапазон за измерване на скоростта. Сложни процесори анализират получените сигнали в реално време и ги сравняват с база данни с известни характеристики на радарите, което позволява надеждно идентифициране на легитимни полицейски радарни сигнали. Устройството работи с няколко честотни ленти едновременно, като открива X лентата от 10,50 GHz до 10,55 GHz, K лентата от 24,05 GHz до 24,25 GHz и широколентовата Ka лента, обхващаща спектъра от 34,4 GHz до 36,0 GHz. Иновативната технология за лазерно засичане е една от силните страни на този модел и отразява все по-широкото използване на лазерни камери за контрол на скоростта от европейските полицейски служби. Системата осигурява пълна 360-градусова защита от лазерни камери за контрол на скоростта, което означава засичане от всички посоки, включително от преден, заден и страничен ъгъл.

Тази многопосочна защита е от решаващо значение, тъй като лазерните измервания могат да се извършват от различни позиции, включително от мостове, преносими стативи или от движещи се превозни средства. Пионерска иновация е уникалното разделяне на откриването на лазерни импулси на шест отделни категории в зависимост от честотата. Сегментът L1 открива импулси с честота до 900 Hz, сегментът L2 покрива диапазона от 1100 до 2000 Hz, L3 следи от 2000 до 3000 Hz, L4 следи от 3000 до 4000 Hz, сегментът Lc е специализиран за честоти между 900 и 1100 Hz, а специалният сегмент Lt е оптимизиран за откриване на системата Traffipatrol XR. Това сегментиране позволява точното идентифициране на различните видове лазерни измервателни уреди, използвани в Европейския съюз, включително лазерните системи ProLaser III, Jenoptik, Riegl, LSID и Ultra Lyte. Всяка от тези системи има специфични характеристики на импулсите, които детекторът разпознава и категоризира за оптимално предупреждение. Усъвършенстваната система за филтриране е ключова технология за елиминиране на фалшивите аларми, които могат да бъдат причинени от усъвършенстваните системи за подпомагане на автомобила и други източници на електромагнитни смущения.

Интегрираните сензори FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) и TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) автоматично откриват и филтрират сигналите от адаптивния круиз контрол, системите за наблюдение на мъртвата зона, автоматичното аварийно спиране и сензорите за пътния поток. Тези системи често работят на честоти, подобни на тези на полицейските радари, но имат различни характеристики на сигнала, които усъвършенстваните алгоритми могат да идентифицират. Технологията използва усъвършенствани алгоритми за анализ на характеристиките на получените сигнали и ги сравнява с база данни от известни модели на легитимни радарни измервания.Системата непрекъснато се учи и адаптира филтрите си въз основа на анализа на сигналите, като постепенно увеличава точността на разграничаване на реалните заплахи от безобидните източници. Резултатът е драстично намаляване на фалшивите аларми, като същевременно се запазва максимална чувствителност към реалните полицейски радари. Потребителският интерфейс на детектора е разработен с акцент върху интуитивността и яснотата, за да позволи на водача бързо да оцени ситуацията, без да отвлича вниманието си от шофирането. Буквено-цифровият дисплей с регулируема подсветка в три нива на яркост показва изчерпателна информация за засечените сигнали в лесен за четене формат.

Многоцветният дисплей използва различни цветове за бързо визуално идентифициране на вида на открития сигнал, което позволява незабавно разпознаване на нивото на заплаха. Деветстепенната индикация за силата на сигнала осигурява точна информация за разстоянието от източника, като нарастващата сила показва приближаване към измервателното устройство. Цветните икони идентифицират конкретната засечена лента, като помагат на водача да разбере естеството на заплахата. В режим Dim/Dark дисплеят може да бъде изключен за дискретно шофиране през нощта, като само стробоскопичните светодиоди осигуряват визуално предупреждение, без да отвличат вниманието от вътрешното осветление на автомобила. Този режим е особено полезен при пътуване през нощта, когато яркият дисплей може да отвлече вниманието или да привлече нежелано внимание. Адаптивната чувствителност на детектора може да бъде адаптирана към действителните условия на шофиране чрез четири специализирани режима, които оптимизират работата на устройството за различни среди. Режимът „Магистрала“ осигурява максимална чувствителност във всички ленти за шофиране по магистрали и скоростни пътища, където ранното откриване на максимално разстояние е приоритет. В този режим детекторът работи с пълна чувствителност и сканира всички налични ленти с максимална честота, за да осигури възможно най-бърза реакция.

Режим „Град 1“ намалява чувствителността в X-лентата, за да намали фалшивите аларми в градска среда, където често се срещат източници на смущения, като например автоматични врати, сензори за движение и микровълнови сензори. Режим City 2 напълно изключва X-обхвата, който е най-честият източник на смущения в градските райони, като същевременно поддържа пълна чувствителност в K и Ka-обхватите, използвани от съвременните полицейски радари. Третият градски режим предлага още по-фини настройки на чувствителността, оптимизирани за гъсто населени градски среди с висока концентрация на електронни устройства, където традиционните настройки могат да генерират неприемливи нива на фалшиви аларми.Технологията Alert Priority е интелигентна система за приоритизиране на алармите, която автоматично оценява потенциалната опасност от множество радарни сигнали, когато те са засечени едновременно, и предупреждава само за най-значимата заплаха. Системата анализира фактори като сила на сигнала, вид на лентата, характеристики на импулса и история на засичане, за да определи кой сигнал представлява най-голям риск. Алгоритъмът взема предвид вероятността даден сигнал да произхожда от полицейски радар, разстоянието от източника и скоростта на приближаване.

По този начин потребителят не е претоварен от броя на едновременните сигнали, а получава ясна и релевантна информация за най-важната заплаха, което позволява бързо и информирано решение за реакция. Функцията за защита от импулси предпазва от радари с незабавно включване, които представляват едно от най-трудните предизвикателства за откриване. Тези радари предават измервателен сигнал само за кратък период от време, когато измерването се задейства, обикновено когато операторът насочи устройството към определено превозно средство. Детекторът използва усъвършенствани алгоритми, за да идентифицира бързо тези кратки импулси и да предупреди незабавно водача, въпреки че времето за реакция може да бъде значително ограничено. Технологията за откриване в режим Ka-POP е специално оптимизирана за откриване на радари, работещи в режим POP, който използва изключително кратки измервателни импулси с продължителност под 67 милисекунди. Тези ултракъси импулси са проектирани така, че да не могат да бъдат открити от конвенционалните детектори, но Pro-368Xi използва специализирана схема с висока честота на дискретизация, за да ги идентифицира надеждно. Технологията Stealth осигурява пълна невидимост на детектора срещу радарните детектори-детектори VG-2 и Spectre, използвани от някои полицейски служби за идентифициране на автомобили, оборудвани с детектори.

Тази технология е от решаващо значение в юрисдикции, където използването на детектори е ограничено или забранено. Pro-368Xi използва специални екрани и оптимизирани схеми, за да сведе до минимум електромагнитните излъчвания при честотите, наблюдавани от тези устройства. Общото тегло на опаковката е 440 грама и освен самия детектор включва захранващ кабел с оптимална дължина за повечето превозни средства, скоба за бързо освобождаване с висококачествена вендуза, устойчива на вибрации и температурни промени, и ръководство за потребителя на английски език с подробни инструкции за инсталиране и конфигуриране. Whistler Pro-368Xi представлява оптимална комбинация от усъвършенствана технология, надеждна работа и достъпна цена, което го прави идеален избор за европейските водачи, търсещи ефективна защита срещу радарни и лазерни измервания на скоростта, като същевременно поддържат пълно съответствие с местните разпоредби. Устройството представлява върховото постижение на съвременната технология за засичане, достъпна за гражданска употреба, и осигурява ниво на защита, сравнимо със значително по-скъпите професионални системи.

Характеристики:

  • Радарно откриване в X-обхвата: 10,50–10,55 GHz
  • Откриване на радар в K-обхвата: 24,05–24,25 GHz
  • Широколентов обхват за откриване на радари в Ka-обхвата: 34,4–36,0 GHz
  • Теснолентова зона за откриване на радар в Ka-обхвата Европа: 34,00 GHz
  • Теснолентов радар за откриване на Ka-обхвата в Европа: 34,30 GHz
  • Лазерно откриване: 800–1000 nm дължина на вълната
  • Лазерен сегмент L1: честота на импулсите до 900 Hz
  • Лазерен сегмент L2: честота на импулсите 1100–2000 Hz
  • Лазерен сегмент L3: честота на импулсите 2000–3000 Hz
  • Лазерен сегмент L4: честота на импулсите 3000–4000 Hz
  • Лазерен сегмент Lc: честота на импулсите 900–1100 Hz
  • Лазерен сегмент Lt: специален за Traffipatrol XR
  • Ъгъл на откриване на лазера: 360° (отпред, отзад, отляво, отдясно)
  • Открити лазерни системи: ProLaser III, Jenoptik, Traffipatrol XR, Riegl, LSID, ProLaser, Ultra Lyte Laser
  • Откриване на радар GATSO: да
  • Откриване на режим Ka-POP: да
  • Защита на режима PULSE: да
  • VG-2 защита: да, 100% стелт режим
  • Защита от Spectre: да, 100% скрит режим
  • FDSR (сензорно отхвърляне на смущения в полето): да
  • TFSR (отхвърляне на сензора за трафик): да
  • Режими на чувствителност: магистрала, град 1, град 2, град 3
  • Тип на дисплея: буквено-цифров, многоцветен
  • Подсветка на дисплея: 3 нива на регулиране на яркостта
  • Режим на затъмнение/тъмнина: да (дисплеят е изключен)
  • Индикация за силата на сигнала: 9 нива
  • Светодиоди със стробоскоп: 2 броя
  • Приоритет на предупреждението: да
  • Видове сигнализация: 3 различни
  • Тиха функция: ръчно заглушаване на звука
  • Функция AutoQuiet: автоматично заглушаване на звука
  • Селективно включване/изк­лючване на лентата: да
  • Автоматична самопроверка: да
  • Памет за настройките: дългосрочна, дори след изключване на захранването
  • Размери: 10×7,5×3 cm
  • Тегло на устройството: 320 g
  • Тегло на опаковката: 440 g
  • Захранване: 12V DC, отрицателна маса
  • Свързване: запалка за цигари
  • Тип детектор: преносим
  • Монтаж: държач с вендуза на предното стъкло
  • Работна температура: стандартни автомобилни условия
Интересувате се от нещо, което не сте открили в описанието? Попитайте в дискусията.

Добавяне на въпрос към дискусията

 
С изпращането на публикация Вие се съгласявате с правилата за дискусия.

Правила за добавяне на публикация:

Моля, пишете постове по темата, за да направите дискусията полезна за другите. Дискусията е модерирана - операторът си запазва правото да редактира мнения, да ги премества в друга дискусия и да изтрива неподходящи мнения. Неподходящи постове са преди всичко незаконните, вулгарните, извън темата или по друг начин неприемливите.

Формулярът е защитен от спам с помощта на Google Recaptcha. Политика за поверителност Правила и условия

Параметри

Тип аксесоар
Вид аксесоари за автомобили

Вид аксесоари за автомобили

Вид автомобилни аксесоари

Радарен детектор
Whistler Pro-368Xi
Whistler Pro-368Xi
предстоящо
279,90 лв

За марката Whistler

Whistler е новатор в автомобилната електроника от близо 50 години. В началото на 70-те години на миналия век Whistler представи първия си радар детектор и оттогава е пазарен лидер в тази област.

Описанието и спецификациите подлежат на промяна без предварително предупреждение. Изображенията са само илюстративни. Възможни са различия в цветовите нюанси.

Текущата наличност на склад показва онлайн количеството на наличните продукти в нашите складове. Цената на стоките вече включва таксите за изхвърляне на електрически отпадъци съгласно Закон № 185/2001 Дв.в. и авторските възнаграждения съгласно Постановление № 488/2006 и № 408/2008 Дв.в. с измененията, ако те се отнасят за продукта.