Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер
Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер
Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер
+ 9 повече

Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер

Код за поръчка: PFX-018
Споделяне във Facebook
Копиране на връзката
Официална дистрибуция
24 месеца гаранция
Безпроблемен сервиз
Стартерно захранване, 12V, подходящо за бензинови и дизелови двигатели с обем на двигателя до 6,5 л
на склад 5+ бр.
236,90 лв
197,42 лв без ДДС
- +
в четвъртък 11. 9. при Вас
без такса
в четвъртък 11. 9. при Вас
без такса
EAN: 6952847300970Номер на продукта: JSC2100
3,0
100+
клиенти са закупили
100%
надеждност на продукта
50%
91% клиенти препоръчват

Autophix Кондензаторното стартерно захранване JSC2100 е кондензаторно стартерно захранване с голям капацитет, което помага за надеждно стартиране на двигателя на превозни средства, мотоциклети и лодки. Този модел на усилвателя е подходящ за бензинови и дизелови двигатели с обем до 6,5 литра.

Кондензаторното стартерно захранванеAutophix JSC2100 е идеално за тези, които искат надеждно стартерно захранване за своя автомобил, за безпроблемно стартиране в случай на повреден автомобилен акумулатор без да е необходимо да използват друг автомобил или източник на захранване. Използването на стартер е бърз начин да стартирате отново автомобила си. Това стартово захранване може да бъде използвано в рамките на няколко секунди след свързването.

Стартерното захранване Autophix JSC2100 използва уникална кондензаторна технология за съхранение на енергия. Той вече не използва остарели акумулаторни батерии, а „енергията“ се съхранява в 5 кондензатора с голям капацитет.

Използването на кондензатори радикално намалява теглото в сравнение със стандартните батерии на бустерите. Това прави захранването лесно преносимо и лесно за пренасяне.

Autophix JSC2100 няма батерии, но кондензаторите също трябва да се зареждат. Основното предимство на този тип в сравнение с тези, захранвани с батерии, е, че не е необходимо постоянно да проверявате дали е зареден. Захранването може да се зарежда и непосредствено преди употреба.

Pro зареждането е по няколко начина, източниците могат да използват няколко начина…
Ако пристигнете до автомобила и акумулаторът не е напълно разреден, но не стартирате, можете да заредите захранването преди стартиране, като използвате адаптера CL или като свържете стъпковите устройства директно към акумулатора на автомобила. Зареждането на захранването до 100% отнема приблизително. Десет минути. Друга възможност за зареждане на захранването е да използвате USB-C кабела, включен в опаковката. Кабелът може да бъде напр. вкъщи или на вилата се свързва към захранване от електрическата мрежа или към powerbank с изход 5V/2A. Зареждането в този случай е по-дълго и може да продължи до 60 минути.
Ако пристигнете в автомобила и акумулаторът на автомобила не работи изобщо, трябва да използвате опцията за зареждане с кабел USB-C, за да заредите захранването, или да заредите захранването в друг автомобил, като използвате описаните по-горе процедури.
Забележка: Pro зареждане с USB-C кабел, трябва да използвате само кабела, който е включен в комплекта. Ако използвате стандартен кабел за мобилен телефон, захранването няма да се зареди!

Придобивки:

  • компактен и лек дизайн
  • бързо и надеждно стартиране на автомобила без необходимост от друг автомобил или източник на захранване
  • предназначен за 12V батерии
  • Подходящ за дизелови и бензинови двигатели

Спецификации:

  • Информационен дисплей: да, с подсветка
  • разделителна способност на дисплея: 128×64 p
  • суперкондензатор: 120F
  • работно напрежение: 12 V
  • стартов ток: по-малко от 600A
  • Максимален ток: 1000A
  • метод на зареждане: 12V стартерни кабели с крокодил, 5V USB-C кабел
  • работна температура: –25°C – 70°C
  • размери: 262×123×58 mm

Отзиви (3)

4,5
Оценени: 14.1.2025

  • Без батерии
  • Все още няма нищо.
Автоматично преведено от DeepL. Първоначално изпратено за sunnysoft.cz.
Jiří L.
Проверен клиент

Проверен клиент

Клиентът е закупил оценените стоки в нашия магазин

Дискусия (7)

Начален ток
Здравейте, имам 145Ah акумулатор в трактора си със стартов ток от 800A. Изглежда, че с времето акумулаторът е загубил част от капацитета си и затова му липсват "някои ампери" за стартиране при минусови температури. Можете ли да ме разясните каква е разликата между максимален и стартов ток? Ще бъде ли подходящо захранване за моя акумулатор? Бих добавил, че при температура на околната среда над нулата акумулаторът стартира без проблем и запазва (вероятно намаления си) токов капацитет. След свързване на втори акумулатор със сходни параметри стартирам двигателя веднага.
Jiří (17. 10. 2024, 08:10)
Re: стартов ток






Здравейте, максималният стартов ток, поддържан от джъмпстартера, е 600 А, така че той не е подходящ за вашето приложение. С уважение www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (21. 10. 2024, 15:39)
Интересувате се от нещо, което не сте открили в описанието? Попитайте в дискусията.


Видеоклипове:
Начален ток
Здравейте, имам 145Ah акумулатор в трактора си със стартов ток от 800A. Изглежда, че с времето акумулаторът е загубил част от капацитета си и затова му липсват "някои ампери" за стартиране при минусови температури. Можете ли да ме разясните каква е разликата между максимален и стартов ток? Ще бъде ли подходящо захранване за моя акумулатор? Бих добавил, че при температура на околната среда над нулата акумулаторът стартира без проблем и запазва (вероятно намаления си) токов капацитет. След свързване на втори акумулатор със сходни параметри стартирам двигателя веднага.
Jiří (17. 10. 2024, 08:10)
Re: стартов ток






Здравейте, максималният стартов ток, поддържан от джъмпстартера, е 600 А, така че той не е подходящ за вашето приложение. С уважение www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (21. 10. 2024, 15:39)
Зареждане на захранването чрез свързващите кабели на стартера
Здравейте,
в описанието не е посочено, че е възможно захранването да се зарежда директно чрез кабелите на стартера, като се свърже към акумулатора, който искаме да захраним със захранването на стартера. Предполагам, че това може да се направи, но предпочитам да се уверя. В края на краищата все пак би трябвало да се зарежда много по-бързо от акумулатора, отколкото от запалката или USB. Предварително благодаря за отговора.
Zdeněk Vuška (6. 3. 2024, 08:18)
Re: Зареждане на захранването чрез джъмпер кабели





Здравейте, да, можете. С уважение www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (6. 3. 2024, 09:50)
Re: Зареждане на захранването чрез джъмпер кабели






Здравейте, бих искал да добавя, че дори от изтощена батерия (>9V) захранването може да се зареди чрез кабели за около 5 минути. С уважение Ondrej Bukovský www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (6. 3. 2024, 10:31)
Време за зареждане


Здравейте, колко време е необходимо, за да се зареди устройството до 100% капацитет, моля?

Колко голяма захранваща банка може да се използва за зареждане на устройството? Благодаря ви.
Jaroslav Pulkrábek (10. 5. 2023, 07:08)
Re: време за зареждане




Здравейте, С адаптера CL от контакта на автомобила това отнема около 10 минути. С кабела USB-C той зарежда само 5 V и времето за зареждане от 50% до 100% ми отне 30 минути.


Банката на Samsung с бързо зареждане, но изходът за зареждане беше само 5v, а тя е с капацитет 10000mAh и падна приблизително 25%. Поздрави www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (12. 5. 2023, 08:59)

Добавяне на въпрос към дискусията

 
С изпращането на публикация Вие се съгласявате с правилата за дискусия.

Правила за добавяне на публикация:

Моля, пишете постове по темата, за да направите дискусията полезна за другите. Дискусията е модерирана - операторът си запазва правото да редактира мнения, да ги премества в друга дискусия и да изтрива неподходящи мнения. Неподходящи постове са преди всичко незаконните, вулгарните, извън темата или по друг начин неприемливите.

Формулярът е защитен от спам с помощта на Google Recaptcha. Политика за поверителност Правила и условия

Параметри

Тип аксесоар
Вид аксесоари за автомобили

Вид аксесоари за автомобили

Вид автомобилни аксесоари

Стартерни устройства
Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер
Autophix JSC 2100 безкондензаторен кондензаторен стартер/скачащ стартер
на склад 5+ бр.
236,90 лв

За марката Autophix

Производител на диагностика за леки автомобили, на пазара от 2011 г. Специалност на Autophix е цялостна автодиагностика, която позволява разчитане на кодове за грешки от контролния блок на автомобила, изтриването им и по този начин премахване на предупрежденията от таблото.
Autophix Tech Co., LTD., 4th Floor, Building 2, Jinxicheng Industry park, Longhua District 518131 , Shenzhen China., support@autophix.com
отговорно лице: Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, Praha 9, 190 00, CZ, nakup@sunnysoft.cz

Описанието и спецификациите подлежат на промяна без предварително предупреждение. Изображенията са само илюстративни. Възможни са различия в цветовите нюанси.

Текущата наличност на склад показва онлайн количеството на наличните продукти в нашите складове. Цената на стоките вече включва таксите за изхвърляне на електрически отпадъци съгласно Закон № 185/2001 Дв.в. и авторските възнаграждения съгласно Постановление № 488/2006 и № 408/2008 Дв.в. с измененията, ако те се отнасят за продукта.