Накратко как да пазарувате в Sunnysoft
- Можете да се регистрирате като физическо лице или като фирма. Ако е необходимо, попълнете адреса си за доставка и данните за контакт. В случай на фирма, попълвате адреса за фактуриране с ДДС номер и ЕИК.
- Ще влезе те в системата, като използвате своя имейл и парола (някои клиенти може да имат различно име за вход от имейла си). Ако не желаете да се регистрирате, можете да попълните данните за поръчката си еднократно при избора за заплащане.
- Избирате продуктите, които искате да купите чрез търсене или от категориите в менюто. Използвайте бутона
, за да добавите отделни продукти в количката си.
- Преди да изпратите поръчката си, можете да проверите броя на артикулите в количката, след това да зададете адреса за доставка и да изберете начин на плащане, доставка или получаване и данни за контакт. След това можете да изпратите поръчката.
- Ще Ви уведомим по имейл, когато поръчката Ви бъде приета и когато бъде изпратена.
- В случай че поръчката не бъде обработена навреме, ще се свържем с Вас по телефона, за да се договорим.
Пожелаваме Ви приятно пазаруване в Sunnysoft.
Предварително заплащане на поръчката
- Ако при поръчката изберете опцията за предварително плащане (обикновено това е по-евтино), ще изчакаме с изпращането на вашата поръчка на дребно, докато сумата не бъде преведена по нашата сметка.
- За да преведете плащане на общата сума, включваща доставка и ДДС, използвайте:
Номер на банковата сметка на Sunnysoft.
- За да идентифицирате плащането, добавете номера на поръчката като вариабилен символ.
- Ако искате да Ви бъде изпратена предварителна фактура по имейл или по пощата преди плащането (обикновено по искане на счетоводния отдел), ще Ви я изпратим при поискване по имейл на адрес info@sunnysoft.bg.
- След като изпратите поръчката си, ще получите имейл с потвърждение и информация за плащането. Номерът на поръчката ще бъде показан, след като завършите поръчката си, и е включен в изпратеното имейл съобщение.
Плащане на поръчката при лично получаване
Дати на доставка
Ако поръчаните стоки са налични в електронния магазин, ние се задължаваме да доставим поръчката на куриера НЕЗАБАВНО* или в рамките на 24 часа* от приемането поръчката или при получаване на сумата по сметка.
*) Поръчките, получени преди 14:00 ч., се изпращат в същия работен ден, а поръчките, получени след 14:00 ч., се изпращат в същия ден или на следващия ден. Срокът за доставка може да бъде удължен поради обстоятелства, които не са причинени от продавача (напр. клиентът не е присъствал на адреса за доставка, оставено е известие).
Ако Продавачът не е в състояние да изпрати стоките на Клиента в рамките на 30 календарни дни от поръчката, Продавачът се задължава да върне всички средства, изразходвани от Клиента по текущата поръчка, по банковата сметка на Клиента без неоправдано забавяне.
Контакт с клиента
Нашите служители ще използват информацията, която сте предоставили при регистрацията или поръчката си, за да се свържат с Вас. Обикновено това става чрез имейл или текстово съобщение или чрез обаждане на предоставения телефонен номер. Можете да използвате номер на факс за обмен на документи, ако нямате възможност да изпратите документа по електронен път във формат PDF / JPEG / TIFF / Word като прикачен файл в имейл.
След изпращане на поръчката:
- ще получите имейл, потвърждаващ получаването на Вашата поръчка.,
- в случай че се налага да комуникираме относно съдържанието на поръчката, ще Ви се обадим, ще Ви изпратим имейл или SMS с информация за поръчката.,
- ще Ви изпратим информация за пратката и използвания превозвач в момента на изпращане на пратката..
Всички съобщения са включени данни за контакт с нашите служители.
Асортимент
В онлайн магазина можете да търсите в категориите, в които са разделени предлаганите стоки. Можете да превключвате между всички категории в главното меню в лявата част на магазина.
Ако търсите конкретен компютър или аксесоар, възползвайте се от търсенето в горния ляв ъгъл на магазина. Примери за използване на търсенето: