За покупката - Търговски условия

Условия за продажба на дребно на Sunnysoft, s.r.o.

Информация за правото на отказ на потребителите

[съгласно правителственото постановление за информирането относно правото на отказ]

1. Право на отказ от договора

  • Имате право да се откажете от този договор в рамките на 14 дни без да посочвате причина.
  • Имате право да се откажете от договора, без да посочвате причина в срок от 14 дни, считано от следващия ден, в който вие или посочено от вас трето лице (различно от превозвача) сте приели последната доставка.
  • За да упражните правото си на отказ от договора, трябва да уведомите Sunnysoft s.r.o., със седалище на адрес Kovanecká 2390/1a, 190 00 Прага 9; ЕИК: 25753215, вписана в Търговския регистър, воден от Градския съд в гр. Прага, раздел C., партида 67120, имейл: info@sunnysoft.bg за отказа си от този договор чрез едностранно правно действие (например чрез писмо, изпратено чрез доставчика на пощенски услуги, факс или имейл). Можете да използвате приложения примерен формуляр за отказ от договора, но не сте длъжни да го правите. Може да бъде изтеглен във формат MS WORD и PDF.
  • За да се спази срокът за отказ от този договор, е достатъчно да се изпрати отказът преди изтичането на съответния срок.

2. Процедура за оттегляне от договора в рамките на 14 дни

За да върнете стоки от Sunnysoft в рамките на 14 дни (без ЕИК), моля, направете следното:

връщане на стоките по куриер

Опаковайте внимателно стоките, приложете придружително писмо, копие от фактурата за покупката и Вашите данни за контакт.

Изпратете продукта на адрес:
ECONT/PACKETA (COLETARIA)
93921935
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

3. Последици от отказ от договора

  • Ако се откажете от този договор, ние ще възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни от датата, на която сме получили Вашето уведомление за отказ (с изключение на всички допълнителни разходи, възникнали в резултат на избрания от вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас). За възстановяването ще използваме същото платежно средство, което сте използвали за извършване на първоначалната транзакция, освен ако изрично не сте заявили друго. В никакъв случай няма да имате допълнителни разходи.
  • Ще възстановим плащането Ви само след като получим върнатите стоки или ако можете да докажете, че сте изпратили стоките обратно, в зависимост от това кое от двете събития ще настъпи по-рано.
  • Получаване на върнатите стоки: върнете стоките без неоправдано забавяне, но не по-късно от 14 дни от датата на отказ от този договор, или ги предайте на ECONT/PACKETA (COLETARIA), 93921935, Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4. Срокът се счита за спазен, ако изпратите стоките обратно до нас преди изтичането на 14-те дни.
  • Опаковайте внимателно стоките, за да предотвратите повреди по време на транспортиране. Оригиналната опаковка не е подходяща за превозване.
  • Молим клиентите да опаковат стоките с оригиналната опаковка (кутия, плик) в друга опаковка (кашон и т.н.), която ще служи като транспортна опаковка. Оригиналната опаковка на стоките (включително кафяви картонени кутии, например за батерии или аксесоари за прахосмукачки) не служи за транспортна опаковка. Поради това, моля, не пишете и не залепвайте, например, етикети с адреси върху тези опаковки. Благодарим Ви за разбирането.
  • Моля, не изпращайте пратки до бизнес адрес чрез услугата " Поща между нас", която е предназначена за изпращане между физически лица, а пратките, които не са доставени след работното време на склада, ще бъдат върнати на подателя като недоставени.
  • Разходи за връщане на стоките: Вие поемате преките разходи за връщане на стоките.
  • Отговорност за намаляване на стойността на върнатите стоки: ако върнатите от купувача стоки са повредени, износени или частично изразходвани, продавачът има право на обезщетение за вредите, понесени от купувача. Продавачът има право едностранно да прихване сума за покриване на щетата срещу вземането на купувача за възстановяване на покупната цена.

Преамбюл

Тези общи условия са неразделна част от договора за покупка, сключен между потребителя и Sunnysoft.

1. Общи разпоредби

1.1 Дефиниране на понятията

1.1.1 Правни разпоредби

    Граждански кодекс означава Закон № 89/2012 Сб., Граждански кодекс Чешката република, с измененията.

    Правителствена наредба за образци на инструкции означава Правителствена наредба № 363/2013 Дв.в. на Чешката република, относно образци на инструкции за правото на отказ от договори, сключени от разстояние или извън търговските помещения, и образец на формуляр за отказ от такива договори.

    Регламент 2016/679 означава Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива лица и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните).

1.1.2 Продавач

Продавачът е представляван от Sunnysoft s.r.o., със седалище на адрес Kovanecká 2390/1a, 190 00 Прага 9; ЕИК: 25753215, вписан в Търговския регистър, воден от Градския съд в Прага, секция C., партида 67120.

1.1.3 Купувачът и желаещият да закупи

Купувач представлява лицето, което сключва договор за покупка на стоки с продавача.

Желаещият да закупи представлява лице, което възнамерява да сключи договор за покупка на стоки с продавача.

1.1.4 Потребител

Потребител представлява лице, определено за такова в Гражданския кодекс.

[Съгласно § 419 от Гражданския кодекс потребител е всяко лице, което извън рамките на своята стопанска дейност или извън рамките на независимото упражняване на своята професия сключва договор с предприемач или по друг начин се договаря с него.]

Ако купувачът, който е физическо лице, посочи своя личен ЕИК в поръчката си, се счита, че той действа в рамките на своята стопанска дейност или в рамките на независимото упражняване на своята професия, освен ако не уведоми продавача заедно със сключването на договора нещо различно.

1.1.5 Търговски условия

"Търговски условия " обхващат настоящите Общи условия, Общите условия за продажба на вноски и Процедурата за подаване на рекламации.

1.1.6 Електронeн магазин

Електронен магазин означава уебсайтът на Продавача, поддържан на домейна sunnysoft.bg.

1.2 Случаи, при които настоящите Общи условия не се прилагат

1.2.1 Състезания и маркетингови промоции

Тези условия не се прилагат в случай на състезания и маркетингови промоции, при които Продавачът предоставя безплатни услуги.

1.2.2 Продажби на клиенти, които не са потребители

Ако Купувачът е предприемач съгласно § 420 от Закон № 89/2012 Дв.в. от Гражданския процесуален кодекс във валидното му звучене (наричан по-долу "ГПК") и купува стоките във връзка с извършването на своята дейност, той трябва да попълни също своя ЕИК номер и ДДС номер. Ако Купувачът е юридическо лице, той винаги е длъжен да попълни наименованието на фирмата си, ДДС номер, седалището на фирмата, телефонния си номер и адреса на електронната си поща.

2. Купуване чрез интернет и други дистанционни методи

2.1 Общи разпоредби

Разпоредбите на този раздел се прилагат за покупки от разстояние, по-специално чрез електронна търговия, когато купувачът няма възможност да прегледа и изпита правилно стоката преди плащането.

2.2 Естество на информацията, предоставена в електронния магазин

Информацията, показана в електронния магазин, не представлява предложение за договор за покупка. Тя е каталог на стоки и услуги, въз основа на който купувачът може да създаде поръчка, така че е само покана за подаване на предложение за договор за покупка.

2.3 Поръчка

2.3.1 Изпращане на поръчка

С изпращането на поръчката купувачът изпраща задължаващо предложение за договор за покупко-продажба до продавача.

2.3.2 Потвърждаване на получаването на поръчката

Продавачът ще потвърди получаването на поръчката веднага след изпращането ѝ на Купувача на посочения от него имейл адрес. Изпращането на потвърждението на поръчката не представлява приемане на предложението за договор за покупко-продажба и договорът за покупко-продажба все още не е сключен.

2.3.3 Приемане на задължаващото предложение от страна на Продавача

Приемането на обвързващата оферта ще бъде изпратено от Продавача на Купувача на посочения имейл адрес, обикновено заедно с информация за изпращането на поръчаните стоки, но не по-късно от пет работни дни след изпращането на поръчката. С приемането на обвързващата оферта договорът за покупко-продажба е сключен и купувачът и продавачът са обвързани с него.

2.3.4 Плащане с карта или банков превод

Предварителното плащане на поръчката с кредитна/дебитна карта или банков превод до приемането на обвързваща оферта от страна на Продавача съгласно член 2.3.3 представлява аванс.

[Възстановяването на депозита се урежда от член 4.7 от Общите условия]

2.4 Предварителна поръчка

2.4.1 Изпращане на предварителна поръчка

Купувачът може да изрази желание да сключи договор за продажба в бъдеще за стоки, които продавачът все още планира да продаде чрез предварителна поръчка.

2.4.2 Информация за предварителна поръчка

Продавачът редовно информира купувача за състоянието на предварително поръчаните стоки.

2.4.3 Анулиране на предварителна поръчка

И продавачът, и купувачът имат право да отменят заявката по всяко време.

2.4.4 Необвързваща цена

Цената на стоките, посочена в заявката, е ориентировъчна и не е крайна.

2.4.5 Обработка на предварителна поръчка и предложение за договор за покупка

В зависимост от това как могат да бъдат обработени предварителните поръчки, продавачът се свързва с купувачите по телефона или на посочения имейл адрес, по реда на постъпване на предварителните поръчки, с предложение за сключване на договор за покупко-продажба.

2.4.6 Плащане с карта или банков превод

Заплащането на заявения продукт с карта в аванс представлява депозит за договора за покупко-продажба в съответствие с член 2.4.5.

[Възстановяването на депозита се урежда от член 4.7 от Общите условия]

2.5 Условия за доставка и плащане

2.5.1 Стоки на склад

За целите на член 2.6 от Общите условия стоките се считат за налични, ако физически се намират в склада на електронния магазин на Продавача.

2.5.2 Стоки, които са налични в друг склад на Продавача

В случай че поръчаните стоки не са налични на склад, но са налични в друг склад на продавача, продавачът ще осигури прехвърлянето на стоките в склада на електронния магазин, така че те да бъдат доставени в този склад в рамките на два работни дни.

2.5.3 Изпращане наведнъж или на части

Купувачът има възможност да избере дали поръчката да бъде обработена на части, ако част от поръчаните стоки не са налични, или дали цялата поръчка да бъде обработена наведнъж, когато всички поръчани стоки са налични.

2.5.4 Изпращане на стоки, които са налични на склад

В зависимост от избора съгласно член 2.6.3 от Общите условия, Продавачът изпраща поръчаните стоки на Купувача чрез избрания превозвач в същия или на следващия работен ден, когато всички или част от поръчаните стоки са налични. Купувачът може да избере по-късна дата на доставка. Продавачът прилага към пратката опаковъчен лист със списък на продуктите в пратката. Купувачът се съгласява с изпращането на електронна фактура по имейл.

2.5.5 Изпращане на стоки, които не са в наличност

Ако поръчаните стоки не са налични и не могат да бъдат предадени на превозвача в рамките на тридесет дни от получаването на поръчката, продавачът уведомява купувача за това и също така го информира за наличността или предлага друг продукт, сравним с първоначалния. В случай че Купувачът не се съгласи да получи друг продукт, той има право да се откаже от договора.

2.5.6 Доставка и плащане

Възможните методи за доставка са изброени в помощните полета " Начини за доставка" и "Методи за плащане". Продавачът може да наложи ограничения върху начина на доставка или плащане в зависимост от стойността или съдържанието на поръчката и мястото на доставка.

2.5.7 Доставка на стоки

Купувачът е длъжен да приеме стоките от превозвача и да провери целостта на външната транспортна опаковка. Ако купувачът е избрал наложен платеж като начин на плащане, той е длъжен да заплати на превозвача таксата за доставка в съответствие с условията на съответната услуга.

2.5.8 Повреда на пратката при транспортиране

Шофьорът на превозвача, с когото е сключен договор, е длъжен да позволи на купувача да провери целостта на външната транспортна опаковка и в случай на повреда да състави протокол за повреда с купувача. С подписването на товарителницата купувачът потвърждава, че пратката е доставена с ненарушена цялост. В противен случай дефектите на пратката се записват в протокола за повреда. В случай на повреда на опаковката купувачът е длъжен до 24 часа да предаде копие от протокола за повреда на продавача на ECONT/PACKETA (COLETARIA), 93921935, Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4 или по електронна поща: info@sunnysoft.bg

2.5.9 Съответствие с опаковъчния лист

В случай че доставената пратка не съответства на опаковъчния лист, купувачът е длъжен незабавно да уведоми продавача в писмена форма.

2.6 Промени в поръчката

Купувачът може да променя съдържанието на поръчката по електронна поща до изпращането на поръчката.

2.7 Отказ от договора и връщане на стоки

2.7.1 Отказ от страна на потребителя

Съгласно § 1829 от Гражданския кодекс на Чешката република потребителят има право да се откаже от договора в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоките. В рамките на този срок е достатъчно да се изпрати отказът по пощата (следователно решаващо е пощенското клеймо върху пратката) или по имейл.

[Съгласно § 605 от Гражданския кодекс сроковете се изчисляват от деня, следващ решаващото събитие, така че в този случай първият ден от срока е денят след доставката на стоките. Ако краят на срока съвпада с почивен или празничен ден, срокът се отлага за следващия работен ден].

Въпреки това съгласно § 1837 потребителят не може да се откаже от договора:

  1. при предоставянето на услуги, ако те са били извършени с предварителното изрично съгласие на потребителя преди изтичането на срока за отказ и предприемачът е информирал потребителя преди сключването на договора, че в такъв случай той няма право да се откаже от договора,
  2. доставката на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, независимо от волята на предприемача, и които могат да възникнат по време на периода на отказ,
  3. за доставка на алкохолни напитки, които могат да бъдат доставени едва след тридесет дни и чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, независещи от волята на предприемача,
  4. доставката на стоки, които са адаптирани към желанията на потребителя или за неговата личност,
  5. доставката на бързо развалящи се стоки и на стоки, които са били безвъзвратно смесени с други стоки след доставката,
  6. ремонтът или поддръжката се извършват на място, посочено от потребителя по негово искане; това обаче не се прилага в случай на последващи ремонти или доставка на резервни части, различни от заявените,
  7. доставка на стоки в запечатана опаковка, които потребителят е извадил от опаковката и не може да върне по хигиенни причини (напр. слушалки, четки за зъби, самобръсначки, медицински изделия и др.),
  8. доставката на аудио- или визуален запис или компютърна програма, ако е нарушена оригиналната им опаковка,
  9. за доставка на вестници, периодични издания или списания,
  10. настаняване, транспорт, храна или развлекателни дейности, ако предприемачът предоставя тези услуги в рамките на определения срок,
  11. сключен въз основа на публичен търг съгласно закона, уреждащ публичните търгове, или
  12. за доставката на цифрово съдържание, освен ако то не е било доставено на материален носител и не е било доставено с предварителното изрично съгласие на потребителя преди изтичането на срока за отказ и предприемачът не е информирал потребителя преди сключването на договора, че в такъв случай той няма право на отказ.

[Моля, не забравяйте да проверите член 4.3 от Общите условия, който съдържа адреса, на който да изпратите стоките, и друга съществена информация за отказ от договора]

2.7.2 Отказ от страна на Продавача

Продавачът запазва правото си да се откаже от договора за покупко-продажба, ако изпълнението стане невъзможно, освен ако Продавачът не се споразумее с Купувача за алтернативно изпълнение.

2.7.3 Право на ликвидиране на неидентифицирани пратки

За стоки, които са доставени от куриер до фирмата на Продавача без идентификация на Купувача (номер на фактура, поръчка, рекламация или еднозначна идентификация чрез имейл, телефонен номер, име и адрес, посочени в първоначалната поръчка), Продавачът си запазва правото да ги ликвидира след изтичане на 60-дневния срок за съхранение, ако стоките не са идентифицирани в поръчката в рамките на този срок.

2.7.4 Право на ликвидиране на непотърсени стоки

Непотърсени стоки са стоки на Купувача, съхранявани в помещенията на Продавача, които не са взети или не са взети след изтичането на предвидения допълнителен срок (напр. върнати стоки, изключени от условията за отказ от договора).

Продавачът има право да продаде или да ликвидира непотърсените стоки, ако Купувачът не си ги вземе дори след уведомяване от страна на Продавача (чрез електронна поща или SMS) в рамките на допълнителните 30 дни. Продавачът има право да начисли на Купувача разходи за съхранение, унищожаване, разходи за неуспешна доставка на стоките и други разходи на Продавача, произтичащи от липсата на съдействие от страна на Купувача, доколкото това е необходимо на Купувача срещу приходите от продажбата или за да ги изиска и възстанови от Купувача. Разходите за складиране за всеки календарен ден извън предоставения допълнителен срок са в размер на 1% от цената на стоките.

Продавачът си запазва правото да се откаже от договора за покупко-продажба не по-късно от работния ден, следващ сключването на договора за покупко-продажба.

2.8 Работно време

Онлайн магазинът работи непрекъснато. Продавачът си запазва правото да ограничи работното време в сравнение с информацията на този уебсайт, по-специално поради форсмажорни обстоятелства, официални и други празници.

3. Покупка в магазина

3.1 Поръчване на стоки с получаване в магазина

3.1.1 Поръчване на стоки с получаване в магазина

По телефона, лично, по електронна поща или чрез електронна търговия клиентът може да поръча стоки с възможност за получаване в магазина. Купувачът може да сключи договора за покупко-продажба в магазина при лично получаване на поръчаните стоки.

3.1.2 Продължителност на резервацията

Стоките се запазват в магазина за три работни дни. Този срок може да бъде удължен от продавача по искане на купувача.

3.1.3 Цена

Цената на стоките, поръчани в магазина, е същата като при продажбите по интернет.

3.1.4 Плащане с карта или банков превод

Предварителното плащане на поръчката на стоки в магазина с карта онлайн или с превод представлява депозит за договора за покупко-продажба съгласно член 3.1.1.

[Възстановяването на депозита се урежда от член 4.7 от Общите условия]

3.2 Работнo време

Работното време на магазините е посочено на уебсайта http://www.sunnysoft.bg/informace/kontakty.html. Продавачът си запазва правото да ограничи работното време в сравнение с информацията на уебсайта, особено поради форсмажорни обстоятелства, болест, официални и други празници...

4. Общи разпоредби

4.1 Гаранция, сервиз и рекламации

4.1.1 Гаранция

В случай че по време на гаранционния срок се появи дефект на стоката, купувачът има право да предяви право на отговорност за дефект от страна на продавача.

4.1.2 Сервиз

Купувачът също така има право да претендира за право на ремонт от оторизиран сервиз. Списък на оторизираните сервизи за всяка марка, включително техните данни за контакт, можете да намерите в Процедурата за подаване на рекламации.

4.1.3 Извънгаранционен сервиз

В случай че стоките са дефектни извън гаранционния срок, Продавачът извършва или организира извънгаранционен ремонт срещу заплащане. Продавачът има право да откаже да извърши или да посредничи за извършване на извънгаранционен ремонт, по-специално ако ремонтът не може да бъде извършен или да бъде съдействано за извършването му.

4.1.4 Препратка към процедурата за рекламации

Допълнителни подробности са изложени в Процедурата за подаване на рекламации, която е достъпна на адрес https://www.sunnysoft.bg/napoveda/reklamacni-rad.html

4.2 Условия за допълнителни услуги

4.2.1 Общи разпоредби

Допълнителна услуга е услуга, която се заплаща и чието предоставяне трябва да бъде договорено във връзка с продажбата на дадени стоки и която е свързана с тези стоки. Ако купувачът се откаже от договора за продажба или ако се откаже от договора за продажба по отношение на стоките, с които е свързана допълнителната услуга, последиците от отказа се прилагат и за допълнителната услуга, свързана с тези стоки. Продавачът не е длъжен да възстанови цената на услугата на купувача, ако купувачът вече е използвал услугата.

В случай че Продавачът неоснователно откаже да изпълни поръчана и платена допълнителна услуга или я изпълни с недостатъци, Купувачът има право да предяви прaвото си за извършване на допълнителната услуга в рамките на процедурата за рекламация.

4.3 Отказ от договора и връщане на стоки

4.3.1 Отказ от договора

Можете да се откажете от договора само в случаите, предвидени в договора или в закона.

4.3.2 Връщане на стоки

В случай на отказ от договора купувачът е длъжен да предаде получените от продавача стоки без неоправдано забавяне, но не по-късно от четиринадесет дни след отказа от договора. Стоките могат да бъдат изпратени на ECONT/PACKETA (COLETARIA), 93921935, Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4.

[В случай на изпращане по пощата, моля, включете в пратката информацията, необходима за идентифициране на покупката (данни на купувача, номер на поръчката или номер на фактурата, или копие от един от тези документи, или докажете покупката по друг подходящ начин) и информацията, необходима за възстановяване на покупната цена (адрес, на който да изпратим парите, номер на банкова сметка и т.н.). Въпреки че не е задължително, ще ви бъдем много благодарни, ако ни кажете защо се отказвате от договора. Проучваме внимателно вашите коментари и се опитваме да подобрим нашата оферта и услуги въз основа на тях. За да се откажете от договора в рамките на законоустановения 14-дневен срок, можете да използвате предоставения формуляр - може да бъде изтеглен във формати MS WORD и PDF].

4.3.3 Възстановяване на покупната цена

Продавачът трябва да възстанови на купувача без неоправдано забавяне, но не по-късно от четиринадесет дни след отказа от договора, всички парични средства, включително разходите за доставка, получени от купувача по договора. Ако Купувачът не уведоми Продавача как желае да му бъде върната покупната цена, Продавачът му връща покупната цена по същия начин и със същите средства, както е била платена.

Ако Купувачът е избрал начин на доставка, различен от най-евтиния начин, предложен от Продавача, Продавачът ще възстанови на Купувача разходите за доставка на стоките в размер, съответстващ на най-евтиния предложен начин на доставка.

Ако купувачът се откаже от договора за покупко-продажба, продавачът не е длъжен да върне получените средства на купувача, преди купувачът да му достави стоките или да докаже, че е изпратил стоките на продавача.

4.4 Извънсъдебно решаване на спорове

Комисията за защита на потребителите със седалище на адрес гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5, интернет адрес: http://www.https://www.kzp.bg/, е компетентна за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове, произтичащи от договори за покупка .

4.5 Цени за търговци на едро

Ценовите предимства, предоставени на търговци на едро, не могат да се използват за потребителски покупки. Продавачът си запазва правото, в случай че потребителят направи поръчка чрез акаунт на клиент на едро, да промени цената, посочена в поръчката, до цената в момента на поръчката за клиент на дребно (ценово ниво на ЕС). В случай че стоките вече са били изпратени, купувачът трябва да заплати разликата в цената в срок от четиринадесет дни от откриването на това нарушение.

4.6 Съгласие за предоставяне на лични данни и изпращане на търговски съобщения

4.6.2 Търговски съобщения

Купувачът дава съгласието си на Продавача да получава информация и бюлетини по електронната поща, което може лесно да бъде променено или деактивирано в приветственото съобщение с настройките за изпращане или във всеки друг бюлетин, като се отвори препратката в долната част на съобщението.

4.7 Цени, отстъпки

4.7.1 Цени

Цените са валидни към момента на поръчката и включват таксата за рециклиране(Asekol) съгласно Закон № 185/2001 Coll. за отпадъците и Закон № 477/2001 Coll. за опаковките и авторските възнаграждения съгласно Закон № 121/2000 Coll. за авторското право. Продавачът си запазва правото да променя горепосочените цени в случай на значителни промени в условията на доставка на производителите и другите доставчици на стоки. Ако продажната цена е по-висока от цената в момента на поръчката, Продавачът трябва да поиска съгласието на Купувача. Покупната цена е заплатена в момента, когато цялата сума за дадена поръчка е преведена по сметката на Продавача.

Всички цени са с включен 20% ДДС, освен ако не е посочено друго.

4.7.2 Отстъпки

Кодовете за отстъпка са валидни за всички потребители. Отстъпката с код не може да се комбинира с други отстъпки. Отстъпката може да бъде приложена само за стоките, които са включени в поръчката. Валидност на кода означава периодът от време, в който поръчката трябва да бъде изпратена с използван и проверен валиден код.

4.8 Връщане на аванса

В случай че не се сключи договор, за който е извършено авансово плащане съгласно член 2.3.4, 2.4.6 или 3.1.4, Продавачът връща аванса на Купувача по банков път в срок от седем работни дни от момента, в който стане ясно, че договорът няма да бъде сключен, преди всичко в случаите, когато Купувачът уведоми Продавача, че не желае повече заявения продукт или Продавачът уведоми Купувача, че не приема обвързващото предложение за договор за покупко-продажба.

Възстановяване на аванса означава възстановяване на средствата в случай на плащане с карта, а в случай на плащане с банков превод - изпращане на съответната сума с банков превод на сметката на купувача.

4.9 Специални разпоредби за продажби в друга държава-членка на Европейския съюз

В случай на продажба в държава, различна от Чешката република, в съответствие с член 6, параграф 2 и член 3 от Регламент (ЕО) № 593/2008 на Европейския парламент и на Съвета относно приложимото право към договорни задължения (Рим I), се прилага правото на Чешката република.

4.10 Заключителни разпоредби

4.10.1 Разяснителни разпоредби

Разпоредбите на Общите условия, които са изписани в курсив и в квадратни скоби, не са правно обвързващи. Те служат за по-голямо удобство на купувача, но той е длъжен да провери валидността на предоставената по този начин информация, особено по отношение на промените в правната система. Продавачът не носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи от тях.

4.10.2 Информация за съществуването, начина и условията за извънсъдебно разглеждане на жалби и за надзорния орган

Жалбите на потребителите се приемат на адрес info@sunnysoft.bg. Информация за разглеждането на жалбата ще бъде изпратена от продавача на електронния адрес на потребителя.

Надзорните и контролните органи на държавната администрация са:

  • Защита на потребителите - Комисия за защита на потребителите, р. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5, тел.: 02/9330565, факс: 02/9884218, info@kzp.bg
  • Търговско лицензиране - Служба на общинския район Прага 10, отдел "Търговско лицензиране", Vršovická 1429/68, 101 38 Прага 10-Vršovice, пощенска кутия: irnb7wg
  • Област на защита на личните данни - Служба за защита на личните данни, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Прага 7, пощенска кутия: qkbaa2n
4.10.3 Валидност

Тези условия влизат в сила от 31 януари 2018 г.